בית הספר ה-1 לקהילות מטופלים

יש לנו חלום!
 
נתחיל מאיחול לכולנו, שנהיה בריאים ובריאות.
 
בימים אלו אנחנו מקימות את בית הספר הראשון בישראל לקהילות מטופלים!
 
בכל פעם שעוסקים במרחבים הדיגיטלים כאיום הכי גדול על האנושות, אנחנו מזכירות לאנשים את כל אותן הקהילות שמצילות חיים. את כל אותן הקהילות שבלי הרשתות החברתיות לא יכלו לקום ולאגד סביבן אנשים שחווים כרגע חווית חיים משותפת.
 
זה מתחיל בקהילות של דיכאון אחרי לידה, טיפולי פוריות וממשיך בקהילות של הורים לילדים עם מחלות גנטיות נדירות או חולים וחולות בעצמם במחפשים את המקום להתייעץ לא רק רפואית, אלא מתוך החוויה האמיתית וההוליסטית של חולות וחולים.
 
 
כאשר אדם חולה הוא נתקל בקשיים רבים הרבה מעבר למחלה עצמה וההתמודדות איתה. קהילות מטופלים מאפשרות למטופל בודד לקבל תמיכה, ידע וקבוצת שווים להזדהות איתה.
 
בשטח אנחנו רואות שקהילה כזו יכולה להיות יוזמה פרטית, או כקהילות מטעם עמותה או ארגון. ככל שקהילות בארגונים הופכות להיות יותר מוכרות, גם ארגונים מקימים עבור העובדים שלהם קהילות כאלו. למשל קהילות עבור עובדים שמטפלים בהוריהם המבוגרים.
 
אנחנו רוצות להיות שם עבור כל אלו שמבינים שצריכה לקום קהילה, שיכולה באמת לשפר את חייהם ואת חיי האחרים שמתמודדים עם אותו הדבר, ולתת להם את הידע המקצועי ביותר לעשות זאת.
 
לא מספיק לקחת את התכנים הקלאסים שאנחנו מעבירות בהכשרות למנהלי קהילות, יש כאן ידע נוסף חשוב לא פחות. פעמים רבות מנהלי הקהילה הם חולים בעצמם, ישנן דילמות רבות לגבי סוגיות רפואיות ויעוץ רפואי בקבוצה שמובילות גם לדילמות משפטיות ולאחריות שיש על מנהלי קהילות כאלו.
 
אנחנו רוצות שלקהילות האלו יהיה את הכוח לייצר שיתופי פעולה שיניעו את הקהילות קדימה.
 
וזאת בדיוק ההכשרה המקצועית שבנינו!
 
ההכשרה תיפתח ב-25.10.2023

יש בינינו קליק?

(הבנתם? זה משחק מילים כזה של אנשי דיגיטל)